Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Datang Lagi ^_^

Thursday, February 17, 2011

Baru!

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulilah! Yeay! Dah buat blog baru (excitednya saya~

Sebelum ni, memang saya dah ada blog, tapi saje-saje je buat blog baru. Mengada~

Eh, bukanlah... Panjang ceritanya dan saya malas pendekkan cerita, so kita tak payah story la ye.. :D

Buat kawan-kawan, blog lama saya dah delete. Hee~

Smoga tulisan saya menjadi manfaat pada orang lain, walaupun tak seberapa.. Kalau kata nak menulis untuk menjadi inspirasi pada orang lain, tak layak aje rasa. Tapi kalau dapat pun, apa salahnya.. Hehehehehe..

Bukannya apa, tak naklah mencoret yang entah apa-apa, buat tambah dosa.. (Entah-entah yang membacanya pun meluat, siap mengumpat saya lagi) Tak nak lah gitu kan? Cuma kalau saya terover ke, maaf lah.. Nama pun manusia, tak sempurna.

Bagi yang membaca, tinggalkan lah jejak, komenla apa yang patut.Setuju ke, menegur ke, marah ke, meluahkan rasa ke... Tak mungkin saya betul setiap masa, manusia jugak. Semua orang berbeza-beza. Kalau sama, boringlah dunia~

p/s: bila baca semula cam pantun daa... rhyme blakang ayat sume huruf a..

No comments:

Post a Comment